piątek, 15 grudnia 2017

O czym jest ten blog?

Jestem uzależniona od ponad 20 lat: alkohol i dodane dziesięć lat temu benzodiazepiny. Większość alkoholików sięga wcześniej czy później po leki nasenne i uspokajające i tak powstaje uzależnienie krzyżowe.
Byłam w sumie na dwóch odwykach: prywatnym i darmowym. Na jednym spedziłam 7 tygodni, na drugim równo rok ponieważ trwa on właśnie tyle.
Dopiero ten roczny mi pomógł i od lutego 2016 jestem trzeźwa.
O pobycie na tym odwyku - na oddziale zamkniętym - napisałam książkę "Rok na odwyku. Świadectwo", która ukaże się nakładem Wydawnictwa Literackiego wiosną, o czym natychmiast napisze i wrzucę odpowiedni link.
Zamierzam na tym blogu dzielić się swoimi doświadczeniami zarówno z przebiegu leczenia na odwyku i po nim jak i mojej trzeźwości - bo trzeźwość jest cudowna ale niełatwa - oraz doświadczeniem mojego wieloletniego uzależnienia, o którym napisałam powieść, która ujrzy światło dzienne prawdopodobnie wiosną (wrzucę link).
Zachęcam do pisania komentarzy przede wszystkim kobiety ale nie tylko. Mam nadzieje, że rozwijać się tu będą dyskusje a ja zamierzam odpowiadać na każdy post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz