wtorek, 16 października 2018

Co pomaga utrzymać trzeźwość

Bardzo pomocna jest terapia ale przecież kiedyś sie kończy. Moja trwała dwa i pół roku. teraz wystarcza mi grupa wsparcia dla byłych pacjentów odwyku prowadzona przez instruktora uzależnień czyli osobę trzeźwą ale uzależnioną.
Pomagają meetingi i medytacja, pomaga modlitwa...
Ale te wszystkie zajęcia nie pomogą jeśli nie ma w nas głębokiej, prawdziwej decyzji o trzeźwości.
Bez niej grożą nam złamania abstynencji. Ona jest najważniejsza.

W pierwszej połowie 2019 - dam znać kiedy - wyjdzie moja powieść - studium nałogu - o uzależnieniu krzyżowym. To tak przy okazji. Tytuł "Nienasycona".

3 komentarze:

  1. Mam chyba ten sam problem. Właśnie się dowiedziałem, że nie mam już pracy. Wali mnie to.Jak myślisz, jest dla mnie jakaś szansa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500 000 dolarów miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numer +2349060959235 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń