poniedziałek, 7 czerwca 2021

Duma

 Ostatnio odwiedził mnie Mateusz. bardzo go lubię i cenię więc jak powiedział, że mi ufa i jest ze mnie dumny poczułam się szczęśliwa. Chyba i ja mogę powoli czuć się dumna? Ponad 5 lat trzeźwości i zdrowienia. Zdrowiejący nałogowcy często mają poczucie winy i takie słowa są ważne. Każdego ranka powtarzam: wybaczam sobie i to zaczyna działać. 

Dużo zyskuję na trzeźwości. lepiej piszę, właśnie skończyłam książkę i to z pozytywnym przeslaniem. Już nie musze pisać ponurych książek. przeszłam na jasną stronę życia. Lepiej się czuję, mam jasny umysł. Nauczyłam się stawiać granice. i nie mam potrzeby by każdy mnie lubił. Wystarczy by lubili mnie ci, których ja lubię. 

Mam spokój w emocjach. Nie ciągnie mnie do używek . Żadnych. Stały się niepotrzebne. 

1 komentarz:

  1. Widzę jednak, że komentarzami manewrujesz, czy manipulujesz.
    Oczywiście masz prawo,
    to jest twój blog, ja własnego nie mam,
    choć kiedyś trzy blogi miałam,
    z blogowania się wycofałam..
    Własnego zdania, nikomu na siłę nie narzucam.
    Zatem bawmy się w kotka i myszkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń