sobota, 9 marca 2019

Trzeźwość: dlaczego?

Kazdy ma swoje powody, by być trzeźwym. U mnie minęły trzy lata odkąd jestem trzeźwa. Powodów jest wiele ale najważniejszy: nie chcę stracić siostry i szwagra bo to moja jedyna rodzina. Rodzice nie żyją a swojej rodziny nigdy nie założyłam bo nałóg był ważniejszy. Nie mogę stracić jedynej rodziny jaka mi pozostała a wie, ze gdybym wróciła do nałogu to bym ją straciła.
Drugi powód jest taki, ze chcę pisać książki - piszę kolejną ,dzieje się na detoksie - a przed odwykiem wskutek brania leków miałam niemal demencję, nie pisałam, nie czytałam, bredziłam bzdury. Nie chcę tego ponownie.
Trzeźwość jest trudniejsza niż chlanie czy branie ale o wiele fajniejsza. Dziś mam spotkanie z kilkoma osobami z grupy wsparcia. ta grupa dużo mi daje też

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz